Gizemm18 yani kusurlu vs olur netten ona bişi diyemem ama kalite olarak gercekten aldıklsrım kaliteliydi ama şuan fiyatları cok yüksek geldi bana netten baktımda ben beşiği babymall dan 700tl ye almıştım bebek arabasınıda 2600 dü galba şuan çok çok yüksek fiyatlar vaktiniz varsa tekrar indirimler olabilir magazaların onlaro bekleyin bence..