Hayırlı akşamlar anneler ve anne adayları, 35+3 haftalık ikiz hamileyim ve malesef Covid pozitifim. Ağır atlatıyorum evdeyim, 16 aylık da bir bebeğim var. Bu gee ateş 39 u gördük ve tansiyonum da 137-89 çıktı sizce ne yapmalıyım? Bunun dışında da tüm belirtilerim var. Ara ara nefes darlığı, öksürük, tat ve koku kaybı yok. Benim gibi geçirip evde atlatanınız oldu mu ? Ya da ambulansı arasam hastaneye götürüp geri getiriyor mu ?