brndamla Merhabalar. 16+3 ilk bebegime gebeyim. Bugün göbek deligimde garip şeyler hissetmeye başladım. Çekilme, sıkışma gibi bir his. 5dk kadar sürdü. 2 kere oldu. Yaşayan var mı?
kucuktosbik27 brndamla kas seğirmesi bağırsak hareketi vs olabilir canım doktoruna söylersen magnezyum verebilir bebek hareketleri o haftalarda kasık bölgesinde hissedilir daha rahmin göbek deliğine ulaşması için 4 haftan var çünkü ☺️
brndamla Internette komik bilgiler var, bebeğin kordonu eliyle sıkıp bırakması gibi. Komik diyorum bana bilimsel gelmedi :))
E-Y brndamla Daha önce yasamadigimiz birsey oldugu icin kolaylikla farkediliyor. Sanki bağırsak hareketi gibi oluyo ilk hareketi. Ben 16.haftada hissetmistim hıçkırıyordu 😇