Dilara-ebe Şampuan olarak hangi markayı tercih ettiniz ? Uni baby kullananlar var mı acaba ? Losyon olarak güzel kokulu hangi markayi önerirsiniz ??🍓👧🏻👧🏻
LawyerEce Dilara-ebe Biz Uni baby kullanıyoruz önceden Dalin kullanıyordum ama kızımın gözünde tahriş yaptı. Losyon olarak Dalin’in bebek losyonu iyi ama.
flowers Dilara-ebe hepsini mustela aldım canım yenidogan oldugu icin en güvenilir ve tavsiye edilen marka oydu biraz büyüyunce uygun fiyatlıya geçerim diye düşünüyorum. Cook güzel kokuyor vücut losyonu
Sose Dilara-ebe kokusundan ziyade bebişe zarar vercekmi ona bak bence 😏 dalin ve uni ilk başlarda yenidoğan olarak tercih edilmiyor genelde.. Ayrıca göz yakmıyor diyorlar ya yalan kaç sefer yüzümü yıkadım cayır cayır gözlerim yandı kıpkırmızı oldu
3prensesannesiii Dilara-ebe Şampuan uni baby aldım losyon olarak da 2 çocuğumada kullandığım Nivea baby ’nin losyonu bebekler doğunca yüzündeki kırmızı kırmızı sivilcelere çok iyi geliyor aklınızda bulunsun