Cndntnr Merhabalar 15 haftalığım diş eti şişmelerim oluyor ve bir türlü geçmiyor.. önerisi olan var mıdır? 🥰🥰
NesX Cndntnr benimde 16. Haftamdan beri diş eti sorunum var. Parodontax marka diş macunu kullanırsanız faydalı olacaktır. Doktorum önermişti geçirmedi ama biraz indi☺️
mervetari4 Cndntnr Canm bendede olmuştu eski postlardan bazı arkadaşlar kanatın dis etinizi yazmıştı biraz acıyor ama dış fircasiyla kanatmaya çalış pis kan gitsin inan rahatliyorsun sonrada tuzlu su ile gargara yap sürekli benm oyle geçmişti 1 hafta da
Aysegulyksl Cndntnr Aynı durum bende de var dış fircami değiştirdim o yüzden kanıyor diye düşündüm ama benimde şişti geçmiyor 27+4
Ecemik Cndntnr benimde o haftalarda diş etlerimde şişmeler apseler olmuştu paradontax kullandım günde 2 deda düzenli olarak çok etkili oldu ve ilerleyen haftalarda geçti :)
Cndntnr mervetari4 kanatmasam da kanıyor zaten bakayım bir kaç gündür yapıyorum tuzlu suyla inşAllah işe yarar :)
NesX Cndntnr bende aynı şekilde değiştim. Diş eti için olanından alın ha bir de yazmışlar ama yumuşak diş fırçası kullanmanız iyi olur☺️ Geçmiş olsun inşallah🙏