Merhaba ilk gebelikte oğlum benimle ayni kan grubunda iğne yapmadılar 2 gebeliğim 4 aylik gebeyim iğne olmadığı için indirek cooms testi yaptım 3.ayda 1/32 çıkmıştı 4.ayda ise 1/16 cikti doktor bu saatten sonra gözlem yapicaz dedi anne karnında bebeğe kan verilmesi gerekiyor denildi . Ne ler yapmaliyim bu durumu yaşayan annelerimiz varmi