m_yk34 glnzem doğum sekliniz belli oldu mu acaba bizim de günümüz aynı ama daha doktor hiç bişey demedi
kucuktosbik27 Melikesvm 38 kaldı 🥰 hiç geçmicek gibiydi heyecan basıyo şimdi 1 hafta dır yatağını kurdum yanı başıma sabah kalkıyorum yatağa bakıyorum hep 🥰 rabbim hayırlısıyla bebişlerimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin🥰🌸🌸