Belki bana aşırı geliyor bilmiyorum 5 öğüne kadar normalmiş sanırım ama hem yiyorum hemde patlayacakmış gibi hissediyorum. 12 hafta olduk biz kızlar ve ben sürekli açım 3 saatte 4 saatte bir yemek yiyorum en kötüsü de gece yatmadan önce acıkıyorum 😅😅 sanırım artık kilo almaya başlayacağım var mı böyle sürekli acıkanlar