Selviinurr umyahsen 17.haftanin son günleriydi doktorum izin vermiyordu ama çıkmak zorunda olduğumu anlatınca onayladı. Otobüsle gitceksen 2 kişilik yer al yada özel araçla git dedi
umyahsen Selviinurr bnmde 12saatlik yol kendi aracınla. Biraz kararlı biraz kararsızım doğumu nerde yapmam konusunda. O yüzden sormuştum 😇
Deletedmom23234 umyahsen Doktorunuz izin verdiği sürece gidebilirsiniz fakat 36. Haftadan sonra riskli olabilir yolculuk yapmanız 🙏🏻