Kızlar ekim ayında korona geçirmiş idim koku ve tadım tamamen gitmişti şubat ayında koku tadım geldi fakat az derecede sonra koku ve yemek tatlardan çok kötü gelmeye başladı ama uzun sürmedi beni çok etkilemedi şimdi hamileliğimde tekrar başladı ne yemek yiyebiliyorum yemekler yemek değil kötü kokuyor tadı kötü bu durumu yaşayan varmı