Bn sürekli mantar oluyorum ve akıntım yeşil oluyor. Enfeksiyon da var sanırım açıkcası korkuyorum ama doktorum fitil öneriyor genelde onu kullanıyorum yine 1 ay falan rahatlıyorum. Ama yine de dikkat edilmesi gereken bir durum rabbim hepimizin yardımcısı olsun