Bende aynı durumdayım 2 gün erken adet oldum adetten önce hiç böyle şiddetli göğüs ağrısı cekmemistim neyse adet oldum geçer falan derken adet bitti ağrılar devam ediyor kasklarim ayrı göğüslerim ayrı ağrıyor göğüslerim şişti üzerine yatamıyorum dokunamiyorum kask ağrım belime vuruyor falan arada bı mide yanması bulanır gibi oluyor baş ağrım oluyor sürekli yorgun halsizlik uyku hali önümüzde ki adetime 13 gün var yani bu sıkıntıları bı aydır çekiyorum diyebilirim bugün erken gebelik testi aldım en iyisinden ama negatif çıktı çok üzüldüm hala mod düşük bir şekilde takılıyorum 😔