aysesurucu 25 haftalık hamileyim bebeğim özellikle göbek deliğinin sağ taraflarına sertçe baskı yapıyor . Orada bi yerini mi dayıyor oraya toplanıyor mu emin olamıyorum . Bu durum normal mi değil mi anlamıyorum. Böyle olan var mı ?
butterfly_ aysesurucu benimki de 22 haftalık elimi değdiriyorum sert bi yerde toplanmış oluyo bende anlamadım 😀
Seda-1 aysesurucu 27+4 haftalığım benimde öyle hatta çok Ağrı gibi değişik bir his oluyor gittiği göbeğimin tarafı ağırlaşıyor Hele ki göbek deliğimin o tarafa gelince daha ağır oluyor
mlkkk aysesurucu bende 16dan beri oluyor göbek feliğimin sağında böyle sertlik hafif çıkıntı gibi 26haftalığız 22den beri eminim bebek olduğuna sertlik nerdeyse oraya elimi koyuyorum bazen hareketleniyor yada tekmeliyor çünkü 😂
biranneikikedi aysesurucu gayet normal, 30 a doğru sertleşmeler başlayacak o bölgelerde alıştırma yapıyor vucudunuz 🌺