Kızlar merhaba cuma günü hastaneye yatisim.oldu 40+0 da neyse dün dogum yaptım 40+1 de çok şükür kurtuldum şimdi sütüm gelior sarı sari ağız sütü onu çoğaltmm için neler yiyip içmeliyim ayran,su,meyve suyu , çay,rezeneye başladım içiyorum hep bakalım tavsiye verirseniz sevinirm🥰🥰🥰bugün 2 günlük olmuş olcaz 00.00 den sonra❤️