mlkkk Cmlrm gaviscon veya rennie duo şurup al canım dayanılmayacak oldukça içersin ben başta süte toz tarçın koyup içiyorum o kesiyor kesmediği yerde rennie duo içiyorum
Mzyyn27 Happyturuncu bende de 23 te başladı ve uyutmuyor. Hatta iki gün önce istifra Bile ettim. Kii ilk aylarda öyle mide bulantısı istifra hiç bilmedim diyebilirim. Sadece geceleri olmuyor gündüzleri de oluyor ama geceleri daha çok oluyor🥺
mlkkk Zeynepsultann boğaza biber sürmüş gibi değilde midene sürülmüş gibi asit gibi bi yanma oluyor mide suyun ağzına geliyor filan illet bişey 🤦🏼♀️
Derya Zeynepsultann aslında yediğim şeylere göre değişiyor baharatlı cips yersem o gece uyku yok ama baharatsız yersem sorun yok 😂
Nelmali Zeynepsultann Bulantılar bitti yanma başladı 13te içimde sönmeyen bir volkan var midemden boğazıma milim milim hissediyorum 😖🔥
begumserdar93 Zeynepsultann bir haftadır yaşıyorum geceler haram oldu uykumdan uyanıyorum resmen çare de yok gibi daha 19 haftalığım 😢😢
Happyturuncu Mzyyn27 ben geceleri yüksek yastıkta yatıyorum mecburen az da olsa azaltıyor be sürekli alkolikler gibi elimde soda ile geziyorum 😂
ikiponcik_annesi Zeynepsultann ben öyle aman aman bi mide yanması yaşamıyorum valla ya bo geçen hafta biraz yediklerim hep yukardaymış gibi hissediyodum hafif bi yanma oluyodu ama bu hafta oda yok şükür çok nadir ağzıma asitli su geliyo gibi oluyo o kadar 😊
Minigimm0611 Zeynepsultann 12.haftada benım coook erken baslamıstı gaviscon şişesi elimde geziyorum 😏