Bı kaç gündür farklı bir sancım var vajinada oluyo vajinada adet olacakmışim gibi bı doluluk hissi oluyo ve vajinanın üstünden başlayan ta alt kısma kadar devam eden bir sancım var. Doktora gittim dün ve rahimde kasılma var dedi. Progestan verdi. Su iç bolca dedi ve dinlenmemi söyledi. Ama sancı bugün iyice arttı gibi. Bugün forumda gezinirken serklaj başlıklarina denk geldim. Nedir filan diye okurken sanki serklajdan önce ki şikayetler benim şikayetlerime uyuyor gibi anladım. Hangi şikayetlerle gittiniz? Kasılmaniz oldu mu ? Rutin kontrollerle rahim kısalığı anlaşılıyor mu? Benim dün rahimde açıklık yoktu. Sizlerin açıklığı olanlar ne zaman başladı açıklığınız? Kese aşağıdaysa bunu doktor hemen farkedip söylüyor mu? Bugün böyle bı sorun olabilir mi aşırı kafama taktım. Doktor rahmin boyunu fark edip söyler miydi bı sorun olsa ? Lütfen yardımcı olun bunlari düşünüp duruyorum. Sancım yarında olursa tekrar gidecegim yarın sizin söyleyeceklerinizde çok önemli 😔