Erken gebelik Testim gözle görülür şekilde silik çıktı hayalet değildi azıcık koyuydu 16 nisanda yapmıştım. bugün 18 Nisan ve adet günüm ve adet mi oluyorum yoksa yerleşme kanaması mı anlamadım. Kanama kahverengi ve parça parça. Ve adetim düzenli degil 2 aydır düzenli oluyor bunu sayarsak. Gebe miyim adet miyim anlamadım yardımcı olursanız sevinirim kızlar