Fatihinannesiyavuz Kasımlarımda ara ara ağrı oluyor bugün baktığımda elime şişlik geldi neden olur acaba gozle görülen bisey yok elleyince hafif böyle.kucuk küçük
handis61 Fatihinannesiyavuz enfeksiyona baglı lenf bezi sismesi olabilir bana da oluyo enfeksiyon olunca biraz bastırınca hafif acıda oluyor.mantar yada enfeksiyondan olabilir canım