Kızlar merhaba 2 tane kürtajımdan sonra bende sarı yeşil karışımı bir akıntı kalmıştı şimdi hamileyim hala devam ediyor kaşıntı kötü koku vs yok idrar tahlilimde temiz çıktı herhangi bir enfeksiyon yokmuş erken doğuma sebep olur gibi yazılar okudum korktm biraz doktorumada sordum önemli değil dedi ama sizlerede sormak istedim hamileyken sarı yeşil akıntı yaşayıp herhangi bir enfeksiyon mantar vs olmayan var mı