Arkadaşlar 37+2deyim. Bebeğim çok hareketli iki gündür ve hareketleri canımı acıtıyor. Bir de kasıgıma ağrı saplanıyor. Vajina kemiğimde inanılmaz bir ağrı oluşuyor. Bu bir sancı mı? Sancı dediğimiz şey tam adet sancısı gibi mi? İlk gebeliğim çok tecrübesizim