Zuhallahlt 16 haftalik hamileyim sağ kasiğim da surekli bi agri var hareket ederken bile zorluyor beni idrarimi yaparken de ağrı oluyor. Sizlerde de oluyormu sebebi nedir
Buketkucuk Zuhallahlt idrarınızı yaparken ağrınız oluyorsa çok büyük ihtimalle idrar yolu enfeksiyonunuz var çünkü aynı şikayetleri yaşıyorum ve daha dün bu yüzden acillik oldum enfeksiyon çıktı doktor ilaç yazdı ben 37 haftalığım 🤭
buket71 Zuhallahlt benim ikinci gebeliğim ilkinde kasık agrısı hiç olmamıştı bu çok zorluyor oğlum bugün istemsizce yani yanlışlıkla karnıma vurdu fazla hızlıda değildi ama bugün sağ kasığım sancılı bir şekilde agrıdı inşallah birşey olmaz
Zuhallahlt Buketkucuk evet o basindan beri var zaten ben de hastanede de yattim ilac verdi suya katip icilenden ama gecmedi heralde hala anlamadim
Buketkucuk Zuhallahlt bende onu kullandım geçmeyince antibiyotik verdi doktorum dün kullanmaya başladım inşallah faydasını görürüm