mom6565 Arkadaşlar aranızda epilatör aleti kullanıp memnun olan var mı varsa marka adı verebilir mısınız ama çok pahalı olmayacak birşey istiyorum
Melisim_01 mom6565 braun silk epil 7 kullanıyorum 7 yıl oldu memnunum 2 kez servise verdim.tabi ama kullanımı rahat biraz pahalı şimdiki fiyatları ben 250 tl ye almıştım şimdide 650 falann
Senayyalcin mom6565 İnanır mısın 170 liraya almıştım Trendyoldan yıllardır kullanıyorum aynısından 6-7 yıl da annem kullandı şuan bacağında kıl çıkmıyor kadının bende 1 senedir kullanıyorum küçücük bu fiyata aldığım epilatör o kadar işimi görüyor ki ve kıllarım artık çıkmıyor bile çıkanlar da aşırı seyrek link bırakıyorum araştırmanı öneririm çok memnunun. https://ty.gl/d3ov3gt7
Mega123 mom6565 Braun silk epil 3 kullanıyorum memnunum canım fiyatı da gayet uygun araştır istersen 😇
Serpil-3 mom6565 iki makinem var braun ama ikisinide kullanmıyorum çok acıtıyor ve kıl dönmesi yapıyor yıllar önce lazer epilasyon yaptırdım öyle tek tük kaldı o da sadece genitalde geri kalan heryer bitti şükür doğumdan sonrada kalanını yaptırcam inşallah
Senayyalcin Mega123 İsmini de yazayım arama kısmında çıkar Silk-epil 1 1170 Epilatör/Braun Fiyatı şuan 169TL 😊
Mega123 Senayyalcin Azalttı dedin merak ettim 😅. Bende epilatör çok batık yaptı çok pratik ama bu konuda muzdaribim 🥴
Senayyalcin Mega123 İlk bacaklarımı aldığımda batık oldu hatta üzülmüştüm ama sonra ala ala fark ettim ki efsane birşeymiş ne kıl kaldı ne batık İnan ki beni ağdadan falan kurtardı çok sevdim
SB_ mom6565 bende braun silk epil kullanıyorum modeli fark etmiyor en çok tercih edilen epilatör markası zaten 15 yıldır memnunum
Minikkalbim1 mom6565 daha dün geldi yeni aldım braun silk epil 9970 indirimden 580 tl ye annem ve görümcemde kullanıyor cok memnunlarr