HafsaZehra turansmom1 tsk ederim insallah heycan dorukta sanki ilk bebegim 🤭 digerlerinde 38/39 bilden suyum gelmisti bunda tik yok 40+1 kendi istegimle sezeryan olcam
turansmom1 HafsaZehra Bende 37+6da doğum yaptım oğluma, hiç su sancı yoktu kontrole gitmiştim nstye sancım varmış 8 cm açılmam hemen sezaryene aldılar. Vallahi bir daha doğursam yine sezaryen isterim😂