4.tüp bebek denememde gebe kaldım doktor genetik taramayı önerdi ama biz istemedik bir embriyomuz vardı yüzde bir olsa da kaybetme ihtimalimiz vardı riske atamadık çok embriyosu olanlar düşünebilir belki ,etrafımda genetik tarama yaptıran arkadaşlarımın embriyoları tutunmadı nasip yani içinizden ne geliyorsa onu yapın bence Allah yardımcınız olsun