Gizemce26 Ecemmmmmmmmm bir hemşire olarak tavsiyem muhakkak yenidoğan yoğun bakım ünitesi gelişmiş hastane seçmen. Yoğun bakım çok önemli. Üçüz gebeliklerde bebekler gram olarak düşük doğarlar ve muhakkak bir kaç gün yoğun bakım desteği alırlar bu yüzden bebek yoğun bakımı iyi bir hastane seçmelisiniz. Sevgiler
Ecemmmmmmmmm Gizemce26 çok teşekkür ederim bildiğim kadarıyla gittiğim hastane yenidoğan ünitesi baya iyi bir hastane ama bakalım ben gebelik sürecinden de çok korkuyorum aslında daha 2 aylık ama her iki güne serum yiyorum kusmaktan :((((
Sevdalianne Ecemmmmmmmmm doktora göre değişir benim doktor 10.haftalikken pat die soylemisti hic beklemiyodum söyleyeceğini hic cinsiyetleri ne die merak edip heyecanlanma sürem olmadi 😊
ElifB08 Ecemmmmmmmmm Yaa maşallah Rabbim sağlıkla dünyaya getirmeyi nasip etsin 🤲🏼🌹 bende ikiz çok istedim ama nasip işte 😌
geyiksaniye Mltmre merhaba ben de ücüzlere 5+3 hamileyim siz çatlatma iğnesi mi kullandınız bebeklerin durumu nasıl şuanda
Kubra1853 geyiksaniye baya zaman gecmiş inşallah saglıkla kucagına almıştır bebişlerini rabbim kimseyi yormasın bende ikiz rabbim yardımcımız olsun saglıkla kucagımza alalım yeter
Hilal4136 Merhaba kızlar ben de üçüz gebeyim ama birinin gelişimi ve yolk kesesi çok büyük gelişim geriliği var büyük ihtimal doktorumuz fetal redüksiyon önerdi hiç doktoru böyle bir şey öneren ya da böyle bir durumşa karşılaşan oldu mu
HurremSultan Ecemmmmmmmmm çoğul gebelik olacağı için bencede ya üniversite yada şehir hastanesine gitmen daha doğru olur🥰 cam ve sakura bu konuda çok ilgili eğer İstanbulda isen bir görün derim🥰
3bebeli1kedili Ecemmmmmmmmm Ben de burda yerimi alayım üçüz anası olarak 🤪 sağlıkla sıhhatle kucağınıza alırsınız inşallah ❤️ bizim minnaklar 10+1 11.haftada perinatolog randevusu aldık sizin haftanız kaç acaba birde en çok merak ettiğim ilk hareketlerini ne zaman hissettiniz 🙈🌺