Myaseinci Merhaba! Anneler ben 12 haftalık gebeyim 8 haftalık gebe iken ulturasyonda bebeğimin bağırsaklarının dısında oldugunu ve normal oldugunu soyledı doktorlarım. Aynı problemi sıkıntıyı yaşayan oldumu? 12. Haftaya kadar duzelcegını soylediler
kuzucumoglum Myaseinci vala canım benim gorumcemede öğle demisler bağırsakları dışında karnı açık diye kadin ağlamaktan mahvolmus başka bir doktora gitmis öyle birşey olmadığını söylemisler