Linç etmeyen sakince cevap veren arkadaşlardan Allah razı olsun . Hemşire akrabamiza danıştım 15 dakika bekletin sonra götürün dedi ve o 15 dakika içinde normal olarak araştırmak zorunda kaldım burda sordum söyleyeyim dedim . Evet şuan hastanedeyiz EKG çekildi muaneler yapıldı kanlar alındı ve şuan serum veriliyor gözlem altında durumunda gayet iyi .