clksyma-97 icimdekikelebek ben ilk 34.haftada girdim ama herhangi ağrım çıkmadı yani doktorunuz sıkıntı yok dediyse sizde endişelenmeyin bence içinizi ferah tutun siz ne kadar rahat olursanız bedeniniz de o kadar rahatlayacaktır
clksyma-97 NilayRuya inşallah hayırlısyla kavuşuruz yavrularımıza zaman azaldıkça insan zabırsızlanıyor
NilayRuya clksyma-97 inşallah aminnn 🤲 zaman geçtikçe hem sabırsızlanıyor insan hem de artık çok yoruluyor