Iremalp bizim eğer beklerse 10 Mayıs ama bu ayı bitirsek alıcaklar inş ben bir tane normal pike aldım bir tane de kalın nohut battaniye ama pamuklu ondan aldım ne olur ne olmaz çünkü yeni doğan bebek illaki üşür diye bide bulunduğunuz yerin sıcaklığı da önemli ne zaman doğumunuz inş