Geçen hafta salı günü sezeryan oldum. Bol yürüyüş ve bol su çok önemli. Ayrıyeten sade nescafe bol için narkozu atma etkisi varmış. Bitter çikolata tavsiye ediliyor. Ameliyat esnasında basını sağa sola çevirme. İlk yürümeye hemşirelerle kalkıyosn ve kalkarken ve yürürken hep karşına dik bak aşağı bakma. Kayısı hoşafı veya o yoksa suyu çok önemli yanında götür. Ben ilk üç gün çok ağrı çektim. Sağlıkla yavrunuza kavuşun 🙏🏻