Masalannesii okwestt https://instagram.com/omerdenizfidan?igshid=1ibr4guee11w9 Burdan ulaşabilirsin canım arkadaşa 🌸
MomofOne Masalannesii lohuda takimlari pahali oluyor. Bence direk sadece pjama al daha uygun oluyor öyleleri ben 2 tane takim almistim önü dügmeli 10 ay oldu halen daha giyniyorum rahat oluyor. Gece uyurkende emzirme atletiyle yatiyorum sicak olunca pjama bile giyinmiyorum
Masalannesii MomofOne evet o konuda haklısın canım lohusa takımları pahalı biraz bende önden düğmeli pijama takımı bakıyorum postta yanlış ifade ettim sanırım kendimi 😊önden düğmeli pijama takımları daha kullanışlı dediğin gibi doğumdan sonraki süreçte bile giyilebiliyor teşekürler bilgilendirmen için 🤗🌸
mrveyvz Mavilotta Hayır o modelden almadım canım aldıklarımın linkini bırakayım alta ordan bak. https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/4593403/1058664 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/4038781/1035574
greybrde Mavilotta kalıp olarak çok bol değiller pembesi var bende 60 kiloyum M beden bendeki mankendeki gibi duruyor bende
Mavilotta greybrde ben şuan 32 haftalığım 87 kilo oldum doğuma kadar 2 ayda 90 rahat olurum acaba Xl mı almalıyım yoksa xxl mı alsam karnım da aşırı büyük çook sivri https://imgyukle.com/i/OHtNdM nasıl yapsam bilemedim 😔
mayamca Ya ben lcw’den bir takım aldım XXL. Pijama kısmı tam olur gibi ama üstü çuval gibi. Hamilelikte zaten zor kıyafet buluyordum. Lohusalık dönemini hiç kestiremiyorum ne nasıl olur, kaç beden almalıyım diye 😒
Mavilotta mayamca aynen ya. Lohusa takımları daha mantıklı o yüzden. Karın kısmı bol olduğu için. Benim karnım da en fazla yarıya iniyor doğumda ama yine de çoğu kişinin 9 aylık karnı gibi duruyor. 😒😒 Bu lcw deki almak istediğim pijama ya herkes çok bol falan demiş o yüzden alsam diye düşündüm inşallah olur😔