ggzmkrcc Didtas ben 38 e girince aldım canım. Duruma göre alınmalı benim sancım vs hiçbirşeyim yoktu çatı muayenem de 38 de yapılacaktı belki dogumu tetikler diye aldım. Erken de alsan sorun olmaz dolapta saklamasan da erimiyor
yesimby Ben hacışerifin çikolatasını beğenmedim, tabi damak tadı değişkendir. Ben melodi çikolatadan sipariş verdim. Çok beğendim, tadı çok güzeldi. Değerlendirmenizi öneririm.