Gamze8240 öncelikle geçmiş olsun aynı haftalarda bende de vardı dört günde bir falan çıkıyodum, doktora sordum toz şeklinde bi ilaç verdi suya katıp onu içiyorum kayısı falan yiyorum bol su yürüyüş falan öyle idare etmeye çalışıyorum bazen ne yaparsam yapayım yine de kabız oluyorum