Cansu_okan Çok geçmiş olsun ya ilk hamileliğimde bende 34 haftalıkken yatmıştım nts’de sancı göründüğü için. Bi ilaç vermişlerdi 3 gün boyunca ilacı 6ya tamamlamışlardı 6.yı içmeden taburcu etmemişlerdi. Sonra bi sıkıntı yaşamamıştım vaktinde doğum yaptım. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşaallah