meltemyrc Merhabalar ben öğretmenim ve bayramdan sonra covid süreci gereği 24 haftalık olup idari izne ayrılma hakkı ediniyorum. Bu izin alındıktan sonra uzaktan ders yapılıyor mu? Ek ders alınıyor mu? Doğum izni yerine mi sayılıyor?
hazal2131ds meltemyrc evet yapılıyor ek dersinide alırsın. Fakat 32 den snra çalışabilir raporu alman lazım
miniginannesi9 meltemyrc idareye bagli, senin derslerini başka hoxaya verirlerse ek ders alamiyorsun. Ayrıca idarenin idari izin hakkını kabul etmeme durumu da olabiliyor. Hayır okula geleceksin yada derslerini yapacaksin diyebilir.
Tubacaa meltemyrc ben izne ayrılalı bir ay oldu canlı ders veriyorum öğretmenlerin dersi hep dolu. İdare ders vermeye mecbur kaldı.
meltemyrc Tubacaa canlı ders verip ek dersi almak tabiki şuanda daha iyi en azından evden olunca herhangi bi risk altına girmemiş oluyorz