metehaninannesiii Gulay2744 sleepy almayı düşünüyorum internetten takip ediyorum indirimleri hangisi denk gelirse
gulin-35 Gulay2744 molfıx aldım yakın zamanda kuzenım dogurdu o memnun kaldıgını soyledı dıye onu aldım yenı doganı da gobek bagı oyuntuluydu hosuma gıttı trendyoldan aldım
Kahvelim_ Pampers/ pure prima yani 35 adet aldım indirimden .. yeni doğan bununla başlayacağım uzun araştırmalarım sonucu 🙃
Mrvky Hepsiburada dan aldım sleppy naturel 1 numara 80 tane aldım çabuk büyüyor diyolar o bitince 2 ye geçeriz diye düşünüyorum
Dmlkrty Mrvky sleppy biraz küçük gibi bilginiz olsun. Bebeğiniz 3 kg üstündeyse kakalar taşabilir 😂😂 Gulay2744 yapısı gereği sleppy tabiki yumuşacık ☺️
Zafsim0801 Mrvky bende 1 no ile başladım 3kg bebeğim 15 gunluguz 80 adetten doğduğundan bu yana 3 paket bitirdik
Gamze-gmz Cicilibicili evet bende sleepy aldim islak havlu ve bez hem uygundu hemde kupunum vardi.. 40.adetini 10 liraya aldim😇😇 sleepy yenidogan seti var oda uygun indirime giriyo genelde
Mlttpl Gulay2744 Prima pampers aqua pure var ben bunu almayı düşünüyorum ama çok içeriğini bilmiyorum nasıldır acaba buradaki anne adaylarına da sorayım sizce kullanışlı olur mu ?
Mrvky Dmlkrty hemen 2 numaraya geçeriz öyle bir şey olursa bebişimiz saglıklı gelsin de daha 2 kilo 300 gram 34 haftalıgız kız bebek ☺️
Dmlkrty Tugce11 maşallah prensese 😊😊😊benim oğlum 4200 Gr kullanamıyoruz rahat bi şekilde taşırıyo 🤭🤭🤭
Cicilibicili Gamze-gmz ben de bezi de ıslak mendili de hep trendyoldan alıyorum valla hem rahatlık hem de daha hesaplı olmuş oluyor☺️
Alev16 Gulay2744 molfix sleppy 2 kızımda da sürekli pişik yaptı bimden Jenny willy kullanıyorum 1 senedir cok memnu kaldım. 3 bebegim nasıl olur bilmiyorum her bir bez markasını denerim pişik alerji vs durumu olursa