Sukran- Merhaba yatakla birleşen anne yani olarak Chicco mu onerirsiniz baby plus mu daha once kullanan bilgi verebilirmi ? Teşekkür ederim 👣🍀❤️
aleynayildiz Sukran- Chicco kullanmıştım. Çok memnun kalmıştım. İyi ki aldığım dediğim bir ürün. Özellikle gece emzirmelerinde çok kurtarıcıydı. Diğer markanın ürünü kullanmadığımdan kıyaslama yapamayacağım ama Chicco dan çok memnun kalmıştım
Dilek0809 Sukran- biz de kararsız kaldık yani konfor olarak bir farkı var mı merak ediyorum çünkü aradaki fiyat farkı oldukça fazla
Mrvky Baby plus arkadaşım kullandı 9 ay şimdi bize verdi yani ikinci bebegi büyütecek o çok memnundu bence aynı modele daha fazla para vermeye gerek yok