Simgeozturk11_ yegenım orda anestezı teknısyenıydı bır ayı dolmadan ıstıfa ettı vıcdanım el vermıyor dedı malzemeler konusunda sanırım bır kac sey anlattı mesela verem hastalarına kullandıkları hortumları yıkayıp tekrar kullanıyolar dedı dayanamadı bıraktı zaten fıyat olarakta suan en uygun orası 2800 cıvarı heryer 4500 den baslarken oranın bu kadar ucuz olması da dusundurucu memnun kalanlarda vardır bısey dıyemem benı de ata saglık hastanesıne yonlerdı suan kendı calıstıgı yere bıle olmaz dedı vardır bı bıldıgı