SinemGeer
Kızlar sırt üstü uzandım göbeğim nerdeyse dümdüz ama hareketli bebeğim bilginiz var mı bu konuyla ilgili ?
Ngrbrs
Bende 37.haftamdayım bebek doğum pozisyonu almış kanala girdikçe küçülebilir dedi doktorum benimde küçüldü ☺️
BeyzaGnaydn
Normal canim :) eger bende sirt ustu yatiyorsam sabahlari bana da oglum gelip anne bebek yok mu karninda diyor 😂 arkalara kaciyolar demekki😊😊