NilGrl 3 gün önce doğum yaptım. Bebeğim doğumda zorlandı biraz. Tam ıkınamadım. Kafası sivri doğdu. Hafif ödem oluşmuş dediler 2-3 haftaya geçermiş. Endişeniyorum yaşayan var mı ? Hastaneden daha çıkamadım. Evde olsam yıkayım hafif bir masaj yapmayı düşünüyorum ama hastanedeyken ne yaparım bilmiyorum yaşayan var mı arkadaşlar ?
Melek- NilGrl masaj yapmak sakıncalı olabilir bence doktorunuza danışın bu konuyu. Ayrıca korkulacak bir durum değil ki düzeliyor o kafa sonra dert etmeyin boşuna:)
aleynayildiz NilGrl bu çok normal 1 aya düzeliyor. Masaj yapmanıza gerek yok her emzirmede bi sağa yatırdım bi sola yatırdım. Sonra düzeldi ☺️
gulin-35 NilGrl vakum kullandılarsa olabılıyor benım oyleymıs dogdugumda kafam ıkı kafa kadar olmus odemden gecmıs bır aya kadar
Gzd NilGrl hiç ellemeyin, doğumumda vakum kullandılar olmayınca sezaryene döndük, oğlum doğduğu zaman kafası öyle bi uzundu ki şapkasını çıkarmaya korkardık 😂 her emzirmede bir sağa bir sola yatırdım kendiliğinden düzeldi, hiç korkulcak bişey değilmiş
Lulemom Sakın masaj falan yapmayın. Onların kemik dokusu oluşmuyo henüz. Kalıcı bi hasar verebilirsiniz. Aman sakın. Zaten her yenidoğan yamuk oluyo kafası. En fazla 1 ay sonra Zamanla düzelir
kucuktosbik27 NilGrl normal doğumda kanaldan geçmeye çalıştığı için bebişlerin kafası arkaya doğru sivri oluyor biraz canım bu normal bir durummuş bende birkaç doktor takip ediyorum merak edip sordum açıklamışlardı sezeryende bebiş direkt alındığı için normal görünüyor dedikleri gibi bir zaman sonra normale dönüyor endişe etme☺️