Ylzozprn Arkadaşlar bebişim baya hareketliydi son haftalarda ama bu akşam pek oynamıyor sola falanda yatıyorum ama çok derinden hissediyorum haraketini neden olur acaba
Habibe34 Ylzozprn bende 34+3üm bugün. Dün taklalar atılordu resmen içimde bugün o kadar sessiz sakindi ki ama şimdi tekrar başladı hareket etmeye. 🤗 çikolata yiyin isterseniz.
Minnosunannesiii Ylzozprn büyğyo yeri daralıyor o yüzden canım gün içerisinde hareketlerini hissediyorsan sıkıntı yok en az 10 defa