Susamtanem2 Anneler özel hayat Hastanesi’ne giden var mı acaba hangi Dr a gidiyorsunuz doğuma esler girebiliyor ku fotograf çekimi var mı ?
Aysen9595 Susamtanem2 bende fatih beye gidiyorum çok memnunum iyi ki gitmişim doğum için daha konuşmadım ama fotoğraf çekimi falan var
hamileana Susamtanem2 Canım ben 2019 da orda doğum yaptım pandemi yokken bile o hastane eşleri doğuma almiyordu pandemi çıkınca muayeneye de almamaya başladı maalesef
civciv1520 Ben fatih beye gittim 30. Haftam da başladım oraya , eşler alınmıyormus sanırım , muayeneye de alınmıyor eşler. Çekim var ama henüz detayları konuşmadım
Susamtanem2 civciv1520 Fatih beyin Instagram var mı acaba bı kaç kişi de muayeneye eş alıyor demişti siz sordunuz mu normalde aliyor olması lazm doğuma amaz belki
Hamisse Sene 2016 kist ameliyatı olmuştum daha 14 yaşındaydım benim doktorum emekli oldu ama hastane güzeldi sagolsunlar cok güzel ilgilenmişlerdi
Aysen9595 civciv1520 10 haftalik canım a ben eşimle giriyorum rica ediyorum görebilir mi diye izin veriyor muanede
civciv1520 Susamtanem2 kapıda hasta harici girilmez yazıyor ve kapıda bekleyen hiç bir hasta eşiyle girmedi muayeneye
Susamtanem2 hamileana Özlem hanıma gittim eşin ve kızım da yanımda girdi bişey demediler normal doğuma aldıklarını sezeryan olursa almadıklarını söylediler
hamileana Susamtanem2 o doktor yeni mi biomiyorum ama eşimi almamışlar dı doğuma Ayşegül hanımdı doktorum hastane olarak eşleri almıyoruz demişti bana da muayeneye de Ekim’de gittiğimde pandemiden dolayı sadece hastaları alıyoruz demişlerdi
Susamtanem2 hamileana Baby-yase civciv1520 pardon pardon ben karıştırdım sada Hastanesiyle kusura bakmayın ama hayat Hastanesi’nde cinsiyet öğrenmek için arkadaşım eşini almıştı hatta Fatih bey balon patlatmisti sanırım rica edince aldılar muayeneye doğuma alınıyor mu diye sordum hastaneyi arayıp hayır dediler ben hastaneleri karıştırmisim 😔