ruzgarsmommm Beylikdüzü medicanaya gidiyorum Işık bey var çok memnunum hamilelik öncesinde gitmeye başladım kesinlikle tavsiye ederim çok ilgili ve çok tatlı dilli şuan 15+5 haftalığız şükür 😇 daha önce Florya medikal parka gittim Banu hanıma kadın beni ağlatmıştı çok övülen kadındı ama frekanslarımız uymadı .