Camilaaa Merhaba sevgili anneler ve anne adayları, Yeni hamile olduğumu öğrendim. Yakında da Konya’ya taşınıyoruz. Şehri hiç bilmiyorum. Takip için doktor araştırıyorum. Öneriniz varsa çok memnun olurum 😊🙏🏻
Emelg Camilaaa ben medovada doktor fuat demire gidiyordum. Yaşbız bende başka şehirden geldim. O yzden burdaki özelleri pek begenmiyorum fuat hoca iyi bi doktor ama. Kızımdada çok doktor gezdim bu 2 hamilrliğim kızımdada 9 ay özele gittim ama tıp fakültesinde doğum yaptım bundada öle olacak inşAllah
Camilaaa Emelg teşekkür ederim öneriniz için. Özel hastanelerin nesini beğenmediniz? Hiç bir fikrim yok benim :) Yol gösterici olacak söylediğiniz her şey 😊
Emelg Camilaaa kendimde özelde çalışmıstım açıkcası burası devlet gibi kalabalık. Yeri geliyo 1 2 saat bekliyorum. Hastalara para gözüyle bakılıyor sadece. Tıp çok mu iyi değil ordada bazen kötüsü oluyor ama hiç değilse çok drtaylı inceleniyor bi sıkıntı varsa hemen sevk falan ediliyo. Kızım riskliydi özeldeki riskli gebeliğe gerek yok ben bakarım dedi. Oysa riskli gebelik takibe uugundu mesela. Açıkcası özelde devlette aynı. Hiç değilse doğuma 4 bin tl vermektense diyr düşündüm. Bide Allah korusun doğumda sıkıntı olursa tıptan daha kapsamlı oluyor diyr ama doktorlar iyi gidiyorum kendimde çk gittim 🙂