Gizemkerem aynı gün ben de tabi ki test verdim negatif çıktım ama aynı gün test vermek zaten cok mantıksız esas evdeki temaslı kişiye testin bi kaç gün sonra yapılması gerekiyor, biz evleri ayırdık öğrenir öğrenmez üstelik eşim covid şüphesiyle bile yaptırmadı testi sırf göğsü ağrıdığı icin yaptırdı aklında soru kalmasın diye göğüs ağrısından baska belirtisi yoktu ama spor yapan bi insan olduğu icin göğsünün ağrıması cok normal ve genelde olan bi durum, kas ağrısı ile gitti eşim hastaneye ve testi çıkana kadar yanıma gelmedi, testi pozirif cıkınca evleri ayırdık, akşamına bana teste gelindi zaten negatif çıktım, 8. Güne gelince iyi yırttık dedim kapmadan, meğer çoktan o ilk gün kapmışım günlerce kuluçkada kalmış