GkeCanKaran merimeri 32.haftada bırakılıyor genellikle 32 yi geçtikten snra tehlikeli diye duydum.bnada doktorum 32 de bırak dedi bıraktım.
merimeri Ayyy vallahi basımdan aşağıya kaynar sular döküldü resmen ya ben 34 oldum halen kullanıyorum 😢😢😢😢😢
Fatosvrl Aspirini kullananlar ne icin vermisti doktor? Benim bebegi besleyen damarda daralma varmis buyuzden baslatti sizinde mi bu yuzden baslatti faydasini gordunuz mu?