Melos2234 Aslanaysima doktorum beni bu yüzden normal doğuma ikna etmeye çalışıyor😅enfeksiyon be mantar var normal doğumdan sonra bitiyormuş temizleniyormuş tamamen 😊
Aslanaysima Melos2234 yaaa ben engel diye duydum cok uzuldum . Insallah oyle olur ya tum kalbimle dua wdiyorum
Melos2234 Aslanaysima ben kendi isteğimle sezeryan olucam ama doktorum normal yaparsan rahmin daha çok temizlenir enfeksiyon ve mantar şikayetin biter demişti ama ben asla normal yapamam diye diretiyorum oda her gittiğimde fikrimi soruyor😀
Aslanaysima Melos2234 insallah hayirlisi olur hakkinizda ama korkmayin hic korkulcak bisey degl vajinal dogum