Burcin93 Bugün tam 36. Hafta 1 gun oldu artık az kaldı ve içim çok tuhaf hiç korkum yoktu ama yaklaştıkça içim tuhaf oldu çok heyecanlıyım doğum nasıl olacak bebeğime nasıl kavusacagim bundan sonra ki hayatım nasıl olacak içim çok garip dogumudogumum güzel gecsin insallahh😒😱😳
Merwekavalci Burcin93 kardeş ben de çok gerginim,durup durup ağlıyorum ama nedensiz yere 😓 sanırım korkularım var sakin kalmaya çabalıyorum kalbim küt küt. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah kolayca doğururuz. Merak etme herşey güzel olacak🤗
Burcin93 Merwekavalci bende bi anda ağlıyorum degisigim kimseye derdimi de anlatamıyorum gurbetteyim tek kaldım çok stres yaptım iyice .. Amin onsallah sizde sağlıklı kucaginiza alin
Burcin93 EsraElms inş hemen geçer canım seninkide kendi kendime olup bitecek korkma diyorum ama evet insan korkuyor 😑😣
EsraElms Burcin93 bende kendi kendimi teselli etmeye çalışıyorum ama inan onu bile yaparken kalbim güm güm