Erturk nasıl bir açıklama bu ya? Ben de covid olmuştum, beta hcg sıfır çıkınca hamile olmadığımı düşünerek hem tomografi çekindim, hem de ilaçları kullandım. 2 hafta sonra tekrar kan verdim, beta hcg yükselmişti. Çok korktum, özelde ve şehir hastanesinde benzer şekilde korkularımı artıracak şeyler söylendi. Ancak üniversite hastanesinde gittiğim profesör muayene etti ve beni rahatlattı. Kontrollerimi de o yapıyor, 18. haftadayım. 3 mayısta detaylı ultrasonum var. Allah büyüktür, 30 yaşında kimin ne hasta olacağını doktor mu bilecek? Ben teslim olmaktan yanayım kadere, çünkü elimden geleni yaptım, yapıyorum. Rabbim hepimize çocuklarımızı sağlıcakla kucağımıza almayı, sağlıcakla büyütüp yaşamayı nasip etsin.