Kizlar 9+4 hamileyim ve ilk hamileligimi duyduğumdan beri banyo etmekten korkuyorum . Lekelenmelerim oldu 5 ve 7 haftada proluton iğne kullanıyorum sıcak su etkiler kanama vs oluur diye korkarak girip hemen cikiyorm ılık su ile yikaniyorum oturarak haftada bir oda . Sizler banyo nasıl yapıyorsunuz bu soruyu sorduğumda inanamiyorum 😣😓